sobota, 18 maja 2013

Jajka ze szparagami i fetą czyli akcja Trzy po trzy :)

Wspólne gotowanie jest całkiem sympatyczne...gdyby nie to nie poszłabym na rynek po nowalijki :)
Takie śniadaniowe jaja są idealne, smaczne i syte...można je tylko dalej polecać więc dziewczyny polecam! Wybaczcie za spóźniony wpis ale zupełnie zapomniałam:)
A udział wzięło jak zawsze sporo osób..fajnych osób:)
Maggie 
Jaja ze szparagami i serem feta
przepis własny

Składniki: na 3 porcje
  • 3 żółtka
  • 1 całe jajo
  • 6 plastrów wędzonego boczku
  • 1/4 szklanki śmietany 36%
  • 100g sera feta
  • 15 sztuk zielonych szparagów
  • 1 papryczka chili
  • pieprz
 Metalowy ring postawić na patelni, którą można wsunąć do piekarnika wyłożyć dwoma plastrami boczku tak by wystawały poza ring. Jaja rozbełtać ze śmietaną i fetą, doprawić pieprzem, wlać po równo do trzech ringów. Wrzucić pokrojone na plasterki szparagi, do każdego ringu wcisnąć po 5 główek dodatkowo, dodać posiekany koperek i przykryć
wystającymi plastrami boczku. Posypać ukośnie pokrojoną chili i wsunąć do piekarnika nagrzanego do 180'. Piec około 20 minut, podawać z pieczonym chlebem ( można go piec na maśle w tej samej patelni co jaja ) Po upieczeniu, odkrawamy delikatnie jaja wewnątrz ringu i przekładamy na talerz.
Smacznego:)

22 komentarze:

  1. pyszne takie wiosenne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki Amber..ostatnio się opuściłam:)

      Usuń
  3. smacznie wygląda *.*

    zapraszam na moje pierwsze rozdanie! www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie dania :) jest lekko i pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i apatyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, że nie jestem jedyną zapominalską na świecie, jest pocieszający. Grunt, że jajka ze szparagami wszły pierwsza klasa! I akcja fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś ostatnio nawalam i to nie tylko tutaj!

      Usuń
  7. Apetyczny pomysl na sniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę, a u ciebie też jajeczko:))) pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi pysznie. A do tego zielono, jajecznie i z pięknymi sztućcami. Poczułam weekend i się rozmarzyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też poczułam chociaż później niż ty..ale..ja to poczułam wakacje!bo w ten Week je rozpoczynam aż 16 dni!

      Usuń
  10. Mniami, idealne wiosenne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...