15.3.14

Zielona sałatka z sezamem

Zarzucę Was odleżałym przepisem na sałatkę:) schował się gdzieś głęboko w postach które przygotowałam sobie do publikacji i muszę przyznać, że zrobiło się ich już sporo a ja ciągle na nie nie mam czasu i publikuję ostatnio tylko "wypiekanie na śniadanie" bo jak z Wami nie piec! dziś akurat o sałatce przypomniał mi Piotr..facet skromny i z poczuciem humoru :)) sałatkę nazwał "na dobranoc" a tych wieczornych sałatek to chyba całkiem sporo już na fb było więc zupełnie nie przyszła mi do głowy właśnie ta..w pięknym naczyniu Bolesławca :) sałatka lekka i orzeźwiająca ..na kolacje idealna:)) ale polecam również na lunch!
Zielona sałatka z sezamem
przepis własny

Składniki:
  • garść liści świeżego szpinaku
  • 2 łodygi selera naciowego wraz z liśćmi
  • 1/2 małej główki brokuła
  • plasterki chili na wierzch sałatki
  • ósemki limonki
  • odrobina sezamu
  • ocet balsamiczny
  • dresing cytrynowy (  2 łyżki oliwy+sok z limonki+łyżeczka miodu = dobrze wymieszać )
Brokuł blanszować 3 minuty, następnie przełożyć go do wody z kostkami lodu by zatrzymać proces gotowania i zachować piękny kolor. Opłukać resztę zielonych warzyw, wysuszyć na papierowym ręczniku, przełożyć do naczynia i wymieszać z dresingiem cytrynowym, przełożyć na talerz, posypać sezamem i skropić octem balsamicznym a następnie zjeść:) Smacznego!

Dodaję do akcji:

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji