14.1.16

Najlepsze smoothie szpinakowo cytrusowe

Takie smoothie mogę pić każdego ranka nawet dwie szklanki - uwielbiam! Bomba witaminowa od rana to idealna sprawa na cały dzień więc do dzieła..robimy i pijemy! Do smoothie użyłam spiruliny w proszku i rozgrzewającego pachnącego anyżu - zdecydowanie intensywniejszy jest ten w ziarnach, utarty w moździerzu ale niestety nie posiadałam :-) spirulina za to zawiera bardzo dużo białka, aminokwasy, witaminy z grupy B, a przede wszystkim kwas gamma- linolenowy, który jest bardzo ważnym kwasem tłuszczowym redukującym cholesterol a także zapobiega nadciśnieniu i chorobom serca! Warto? warto!
Smothie szpinakowo cytrusowe
przepis własny

Składniki:
  • 250g świeżego szpinaku
  • 1/2 bulwy kopru włoskiego
  • 4 kiwi
  • 4 czerwone pomarańcze hiszpańskie
  • 2 czerwone  grejpfruty 
  • 1 łyżeczka sproszkowanej spiruliny
  • 2 łyżeczki sproszkowanego anyżu
Wszystkie owoce cytrusowe wyciskamy w wyciskarce do cytrusów, przelewamy do blendera kielichowego i dodajemy obrane pokrojone kiwi, szpinak, spirulinę oraz  anyż. Sok jest dość kwaśny więc jeśli ktoś chce może dosłodzić syropem klonowym - ja akurat tę kwaśność lubię :-) Anyż dodatkowo rozgrzeje w chłodniejsze dni :-)



2 komentarze:

  1. Twoje przepisy wyglądają naprawdę genialnie. Przeglądałem również inne koktajle i czekolady. Chciałbym zapytać... Czy masz może w planach podrzucić też kilka fajnych przepisów na np. kawę z lodami? Jestem fanatykiem kawy i chętnie zainspiruję się dobrym przepisem, korzystając z dobrego gatunku kawy jak na przykład: kliknij tutaj.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji