4.12.17

Moje wymyślone buraczane śledzie z jabłkiem i owocem granatu

Te śledzie to już mój wymysł...jeden pieczony burak, trochę pestek granatu, jabłko i kwaśna śmietana. Bardzo dobre, łagodne śledzie, fajnie soczyste dzięki pestkom granatu,  które możecie postawić na świątecznym stole może na kolejny rok  :-) Użyłam tradycyjnie do przygotowania tych śledzi, moich marynowanych bałtyckich  korzennych śledzi, które sama marynuję w zalewie winno korzenno jabłkowej o której pisałam tutaj
Buraczane śledzie z jabłkiem i owocem granatu
przepis własny

Składniki:
  • 200g korzennego bałtyckiego śledzia z tego przepisu klik
  • jeden pieczony burak 
  • 1 kwaśne twarde jabłko
  • pestki granatu z połowy owocu
  • 250g kwaśnej śmietany
  • kolorowy pieprz świeżo zmielony
Burak oraz jabłko zetrzeć na tarce o grubych oczkach, przełożyć do naczynia, dodać śmietanę, pestki granatu, pokrojonego w mniejsze kawałki śledzia i wszystko solidnie przemieszać. Doprawić pieprzem, ponownie wymieszać i przełożyć do suchego, czystego słoja. Wstawić do lodówki na 2-3 dni
Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji