15.4.18

Śniadaniowe tosty z czerwoną pomarańczą i kozim twarożkiem

Pomysł na szybkie śniadanie dla zapracowanych! Uwielbiam kozi ser, jego smak, który nie każdemu pasuje dlatego nie doprawiałam go specjalnie tylko podkreśliłam smak likierem. Słodkie śniadanie fajnie się komponowało smakowo i wizualnie. Mi takie połączenia lekko wytrawne, słodkie bardzo pasują więc dla mnie niebo w gębie...i te pomarańcze!

Śniadaniowe tosty z czerwoną pomarańczą i kozim twarożkiem

Składniki:
  • kilka kromek tostowego chleba
  • twarożek kozi
  • 100ml śmietanki
  • łyżka likieru pomarańczowego
  • 2 duże sycylijskie pomarańcze
  • 2 świeże dojrzałe figi
  •  pistacje
  • rukola lub coś zielonego ulubionego
  • miód
Kromki chleba podpiekamy na suchej patelni po obu stronach by nadać im chrupkość. W trakcie podpiekania przygotowujemy serek czyli mieszamy go z śmietanką oraz likierem pomarańczowym.
Upieczone kromki smarujemy twarożkiem, układamy plastry pomarańczy, figę i posypujemy pistacjami Wierzch dekorujemy rukolą i oblewamy miodem. Smacznego :-)


3 komentarze:

  1. O matko pierwszy raz widzę takie tosty.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie! Bardzo smakowity przepis! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu takich nie jadłam, więc czas spróbować, bo wyglądają niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji